Handels- og leveringsbetingelser

Har du spørgsmål eller problemer med et produkt, så kontakt endelig Skee Ismejeri direkte. Vi søger altid at finde en løsning ved god dialog.

Bestilling

Når du bestiller en vare fra Skee Ismejeris online shop kan du frit tilføje varer til kassen. Angiv hvor du vil have kassen placeret f.eks. i garagen eller foran din hoveddør. Vi vil også meget gerne at du oplyser dit mobilnummer i tilfælde af at buddet ikke har mulighed for at komme af med kassen, eller vi har brug for at komme i kontakt med dig.

Betaling

I vores online shop tager vi imod Visa Dankort og Mastercard. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. I vores gårdudsalg tager vi imod kontanter og mobilepay. Alle beløb er opgivet i DKK inkl. moms.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen. 

OBS! Den normale 14-dages fortrydelsesret er ikke gældende ved køb af letfordærvelige madvarer.

Ved returnering

Rettes henvendelse til Skee Ismejeri, Langebjergvej 101, Skee, 4370 st. Merløse på email skeeis@skeeis.dk eller telefon 53652006. Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Den normale 14-dages fortrydelsesret er ikke gældende ved køb af letfordærvelige madvarer. Du kan altid annullere ordren indtil den er afsendt fra Skee Ismejeri.

Klagemuligheder

Har du en klage over et produkt, købt i vores online shop vil vi selvfølgelig meget gerne høre fra dig på enten mail skeeis@skeeis.dk eller på telefon 57600528, så vi kan få løst problemet. 

Herudover er det altid muligt at sende en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk